Slide background
Key Account Manager / Hunter Sales Manager

Mottó: mi nem ÁLLÁST kínálunk, hanem HALADÁST!

Bázisunk a DATAXO GROUP okos megoldásai, fejlesztéseink - az azokat létrehozó csapat tudása, közös munkája. Előttünk a megcélzott bővülés, növekedés – hazai és nemzetközi piacon való folyamatos fejlődés, terjeszkedés.

Akit most keresünk: Adóinformatikai megoldásaink értékesítésére - lendülettel rendelkező, B2B piacon szoftverek értékesítésében is tapasztalt - energikus munkatársunkat

Key Account Manager / Hunter Sales Manager munkakörbe

Főbb feladatok

Hazai és európai közép- és nagyvállalati szegmensben CFO és CTO kapcsolatok kiépítése, adóinformatikai megoldásaink értékesítése. Ennek részeként:

  • Fő feladat a bejutás, bizalomépítés, high level kommunikáció, koncepcionálás, vízió átadása
  • TOP végfelhasználók felkeresése és prezentálás– kiemelten cégvezetőkkel, pénzügyi vezetőkkel való tárgyalások a bemutatkozástól a szerződés aláírásáig
  • Potenciális viszonteladók felkutatása, bevonása - rendszerek és koncepció bemutatása
  • Üzleti modell kialakítása a viszonteladóval, technikai és szakmai egyeztetések leszervezése
  • A szakmaiság érdekében szoros csapatmunka a szakmai konzulenssel, aki segít a “mit”-eket lefordítani “hogyan”-okra
  • Közös munka a partnereinkhez tartozó konzulensekkel
  • Pilot projektekben való részvétel, termékfejlesztési ötletek gyűjtése, tudásbázis bővítése – a tapasztalatok aggregálása
  • Salesforce, Trello használat – tárgyalásaid, projektjeid naprakész dokumentálása

Amit kínálunk


  • Bérsáv: tapasztalattól függően havi bruttó 750-900.000 Ft. - jövedelem struktúra: havi fix bér + éves cafeteria keret (igen, havi/ időszakos jutalékhelyett fix versenyképes bért kínálunk. Azt szeretnénk, hogy jövedelem oldaláról biztonságban érezd magad és a közös jó elérésére tudj koncentrálni.)
  • Laptop és mobiltelefon
  • Biztos tőkével megalapozott, hazai és külföldi terjeszkedés – azaz tervezhetően vonzó jövőkép.
  • Hosszú távon tervezünk = befektetünk a tudásodba, bízunk benned. Ha van egy erős alapod az IT megoldások világában, a nálunk szükséges pluszt megadjuk. Minden megtanulható.
  • Motiváltak vagyunk = lelkesedéssel dolgozunk nap-mint-nap – nem az órát nézzük, hanem a következő feladatot
  • Bizalmat szavazunk = számítunk Rád, a tudásodra, ötleteidre, aktivitásodra.
  • Értékesítők vagyunk = értéket kínálunk és értékeljük az eredményeket: korrekt KPI-ok mentén követjük a munkád – a trend fontosabb, mint az év végi peak.
  • Biztos háttér vagyunk = megadjuk a szükséges tudást, eszközt, inspirációt - ha szükséged van valamire, csak szólj!
  • A laza légkör is adott - a tudatos munkát időnként némi „agymenéssel” frissítjük

A feladat ellátásához szükséges kompetenciák


  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 3 év tapasztalat az IT szolgáltatások értékesítése /projektmenedzselés, bevezetés terén
  • Középszintű angol nyelv tudás
  • Felhasználói szintű számítástechnikai tudás (Word, Excel, MS Outlook alapos ismerete)

Előnyt jelent


  • Van tapasztalatod az IT szolgáltatások értékesítése területén
  • Megérted és meg tudod fogalmazni egy program/alkalmazás/ rendszer előnyeit, képes vagy ezeket kombinálni, annak érdekében, hogy az ügyfél valódi, neki jó megoldást kapjon - polcos termék helyett
  • Érdekel az IT, inspirálnak a legújabb fejlesztések - és át tudod „ragasztani” a lelkesedésed másokra is egy nagy durranást ígérő új technológia iránt
  • Inspirál, ha piacvezető, sikeres vállalatokkal üzletelhetsz
Munkavégzés helye: Bp. VII. ker Dohány Utca 12.
Munkavégzés formája: HO adott keretek között lehetséges 
Hogyan tudsz jelentkezni a pozícióra?

Küldd el az önéletrajzodat!
A beérkezett önéletrajzokat szakértő kollégáink átnézik, és visszajelzünk.