Céget vezetni ma már külön szakma. Lehetünk akármilyen jók a szakterületünkön, ha nem vagyunk jó vezetők, könnyen beomolhat lábunk alatt a talaj. Szerencsére jó vezetőnek nemcsak születni lehet, hanem azzá is válhatunk! Vezetőképzéseinken ebben segítünk Ügyfeleinkek.
Mit adnak egy cégnek a vezetőképzések?
Lehetőség van megismerni a főbb vezetői kompetenciákat és azok eszközeit. Megtudhatod, hogyan kezelhetők a változások, miként növelhető cégedben a motiváció, illetve hogyan maradj kapcsolatban önmagaddal és a helyzettel, miközben azokkal egyeztetsz, akiket vezetsz. Képes leszel úgy cselekedni, hogy közben támogatóan ellenőrizz, folyamatosan visszajelezz és meglásd az előrehaladás lehetőségét.
Megtanítjuk a legsikeresebb vezetők gondolkodását!
Főbb fejlesztési területek
- Agilis módszertanok
- Coaching szemléletű vezetés
- Helyzetfüggő vezetés
- Adaptív vezetés
- Felhatalmazó kultúra
Főbb fejlesztési területek
- Agilis módszertanok
- Coaching szemléletű vezetés
- Helyzetfüggő vezetés
- Adaptív vezetés
- Felhatalmazó kultúra
- Adatvezérelt kultúrák
- Generációs kihívások
- Vezetői önismeret
- Kríziskezelés eszközei
- Legújabb trendek a vezetésben
- Adatvezérelt kultúrák
- Generációs kihívások
- Vezetői önismeret
- Kríziskezelés eszközei
- Legújabb trendek a vezetésben
Tréningre van szükségetek?
Programjaink fél naptól akár komplex fejlesztési folyamatig elérhetőek.
Milyen esetekben ajánljuk a hatékonyságot és
kommunikációt fejlesztő tréningeket?
- Túl sok a munkatársak közötti feszültség, konfliktus.
- Szokássá váljon a cégben a proaktív, támogató, hatékony kommunikáció.
- Hatékonyabb legyen az egyes munkahelyi csapatok munkája.
- Csökkent az alkalmazottak motivációja.
- Fontos lenne, hogy a munkatársak értsék és átérezzék a közös célokat.
- Öröm lenne, ha a szabad és hatékony kommunikációnak köszönhetően több jó ötlet látna napvilágot.
A kommunikációs
tréningek főbb területei:
- Asszertív kommunikáció
- Befolyásoló kommunikáció
- A visszajelzés táncrendje
- Konfliktuskezelés
- Célkitűzés
- Fejlesztő párbeszéd
- Együttműködés fejlesztése
- Kérdezés és elkötelezés
Ha tárgyalsz, észre kell tudnod venni mindent!
Legyél Sherlock Holmes
és Sigmund Freud egy személyben!
— Victor Kiam
Az értékesítés és a tárgyalás az egyik legnehezebb üzleti feladat, de vajon születni kell rá vagy tanulható?
Egy átlagos amerikai vállalat évente 10.000-15.000 dollár közötti összeget fizet ki egyetlen új értékesítő felvételére, míg csak 2000 dollárt költ a meglévők képzésére.
Elgondolkodtató adat, hiszen ha hajlandóak vagyunk első osztályú játékosokért fizetni, de nem fektetünk be a fejlődésükbe, akkor hogyan is lehetne első osztályú csapatunk?
Számtalan módon tudunk segíteni. Nemcsak a felkészülésben veszünk részt, hanem ott leszünk a tárgyalások legnehezebb pillanataiban is. Munkánk során felkészítünk Téged és csapatod a következő tárgyalássorozatra, közösen elemezzük a részeredményeket, módosítjuk a stratégiát és a taktikát, majd visszacsatolunk az eredményességre.
Hisszük, hogy képzésünkkel hozzájárulunk az üzleti világ pozitív változásához, hiszen ügyfeleinket és partnereinket tudatos és eredményes együttműködésre képezzük, így hatással vagyunk a velük tárgyalókra is.
Az értékesítés komplex folyamat, amely a vevők tanulmányozásával kezdődik, és nem érhet véget a termék, vagy a szolgáltatás eladásával! Velünk lehetőségetek nyílik rá, hogy ennek a folyamatnak bármely elemét külön-külön vagy akár egyben fejleszthessétek.
Számtalan módon tudunk segíteni. Nemcsak a felkészülésben veszünk részt, hanem ott leszünk a tárgyalások legnehezebb pillanataiban is. Munkánk során felkészítünk Téged és csapatod a következő tárgyalássorozatra, közösen elemezzük a részeredményeket, módosítjuk a stratégiát és a taktikát, majd visszacsatolunk az eredményességre.
Főbb fejlesztési területek:
- Bizalomkeltő értékesítés
- Tanácsadói értékesítés
- B2B, B2C, H2H értékesítés
- Igényfelmérés, Igénygenerálás
- Strukturált kérdezés
- Kifogáskezelés
- Speciális prezentáció
- On-the-job fejlesztések
- Vevőmenedzsment
Online csapatépítő programok
Ezt biztosítandó számos különböző tematikájú online csapatösszetartó programot kínálunk. Fejtörőkkel teli oknyomozós, kalandjátékos, szabduló szobás vagy éppen kvízeken és egyéb csapategyüttműködést igénylő feladatokon keresztül csempésszük be a játékosságot (vagy akár a party hangulatot) a virtuális térbe.
Zöld csapatépítő programok
Ügyfelünkkel közösen határozzuk meg, milyen típusú segítségnyújtáshoz lenne kedve a csapatnak. A virágágyások készítésétől, a növényültetésen át a közös főzésen vagy festésen, akár jurtaépítésen keresztül számos olyan tevékenység közül választunk közösen, amivel a nap végén biztosan többeknek nagy örömet okozunk.
Együttműködés fejlesztése
Az együttműködést célzottan fejlesztő programjaink elérhetőek akár outdoor (kezdőtől az extrém fokozatokig), akár indoor környezetben, akár online felületen.
Tréningre van szükségetek?
Programjaink fél naptól akár komplex fejlesztési folyamatig elérhetőek.
A neurológia, a lingvisztika és a programozás szerelemgyereke
Az NLP önmagunk mintázatainak tanulmányozásán alapszik.
A neurológia, a lingvisztika és a programozás szerelemgyereke
Az NLP azt vizsgálja, miként működünk környezetünkben, hogyan fogjuk fel és érzékeljük, formáljuk önmagunkat, valamint a külvilágot. A módszer alapfelvetése, hogy képesek vagyunk változást létrehozni.
A ’70-es években három kiváló amerikai tudós, Richard Bandler pszichológus és programozó matematikus, John Grinder nyelvész professzor, valamint Frank Pucellik pszichológus különös dologra figyeltek fel. Észrevették, hogy a sikeres emberek sikerének oka valójában azonos.
Ennek a működésnek a tanulmányozásával és lemodellezésével jött létre az NLP, vagyis a neurolingvisztikus programozás.
Mit fejleszthetsz az NLP segítségével?
- Személyes élményt szerezhetsz saját magad és mások működéséről.
- Megérted azt is, ami eddig összezavart.
- A legkiválóbb önmagaddá válsz.
- Úgy formálhatod át gondolataidat, érzéseidet és cselekedeteidet, hogy közben összhangban maradsz önmagaddal.
- Személyes élményt szerezhetsz saját magad és mások működéséről.
- Megérted azt is, ami eddig összezavart.
- A legkiválóbb önmagaddá válsz.
- Úgy formálhatod át gondolataidat, érzéseidet és cselekedeteidet, hogy közben összhangban maradsz önmagaddal.
Érdekelnek az NLP képzések?
Kérj információt az NLP Practitioner és NLP Master Practitioner képzésekről.
A képzés célja
Kiknek ajánljuk?
Képzésünket kezdőtől profi szintig meg tudjuk valósítani, sőt akár egy konkrét előadásra is segítünk felkészülni.
Főbb fejlesztési területek
- Message Mapping
- Metafora építés és storytelling
- Előadói magabiztosság
- Alapvető légzés- és beszédtechnikai gyakorlatok
- Profi kapcsolat a közönséggel
- Gyakorlás saját prezentációval
Nem véletlen, hogy az élbolyban lévő nemzetközi cégek figyelme már évek óta saját vállalati kultúrájuk tökéletesítésére helyeződött.
Mit adnak egy cégnek a Wellbeing programok?
Az alkalmazottak elkötelezettségének kulcsa, hogy olyan környezetben dolgozzanak, amely hajlandó és képes az összes, emberekkel kapcsolatos problémára megoldást keresni. Ahogyan igaz az, hogy az egész több, mint a részek összessége, úgy a probléma oka sem lehet önmagában a stressz, a félreértés, a kiégés vagy egy „rossz” nap. A megoldáshoz mindezeket együtt és összefüggéseiben kell kezelni!
A Wellbeing programjainkon megtanítjuk a beosztottaknak vagy munkahelyi csapatoknak, hogyan engedjék ki a feszültséget és találjanak rá együtt az optimális megoldásra. Képzési sorozatunkban ezért Ügyfeleink igényei szerint foglalkozunk a konfliktuskezelés, a kiégés és stressz, az együttműködés és csapatépítés, valamint a támogató (coaching szemléletű) visszajelzés témaköreivel is.
Kinek ajánljuk?
Tréningre van szükségetek?
Programjaink fél naptól akár komplex fejlesztési folyamatig elérhetőek.
A jól működtetett teljesítménymenedzsment rendszer ösztönzően hat mind a szervezet eredményességére, mind az ott dolgozók hozzáállására, motivációjára, elkötelezettségére, végső soron a teljesítményre és annak hatékonyságára is.
A teljesítménymenedzsment képzéseinken megtanítjuk a vezetőknek (különböző vezetői szinten eltérő módon), hogyan végezzék rendszerbe foglalva a teljesítményértékelést, a visszajelzést, a fejlesztő beszélgetéseket, és hogyan motiválják munkatársaikat, hogyan kommunikáljanak.
A teljesítménymenedzsment képzések várt eredményei:
- Szervezeti és egyéni hatékonyság növekedése
- Munkatársi és vezetői motiváltság növekedése, fenntartása
- Tudatos motiválás képességének növekedése
- Generációk eltérő igényeinek integrálása
- Célok költséghatékony megvalósítása
- Folyamatok fejlesztése
- Szolgáltatások minőségének fejlesztése
- Munkatársi- és ügyfélelégedettség növekedése
- Lojalitás növekedése
Nap mint nap képviselik a szervezetet, velük találkoznak az ügyfelek, akik alapján az egész szervezetet megítélik. Elvárjuk, hogy kezeljék az ügyeket, a konfliktusokat, pre- és aftersales munkát is végezzenek. Mindezt hatékonyan, szabályozottan, nyomás alatt kell teljesíteniük. Az on-line, a telefonos és a személyes ügyfélszolgálatokhoz eltérő képességek kellenek, és az eredményességet is más-más terület kiválósága hozza.
Miért is nehéz még az Ügyfélszolgálatos kollégák munkája?
Sokáig tartotta magát az a hiedelem, hogy 2-3 év alatt nyugodtan kiéghet egy „üszis” kolléga. Na, ne! Az ilyen munkakörben dolgozók valóban fokozottan ki vannak téve a kiégés veszélyének, az emberekkel való folytonos és érzelmileg terhelt helyzetek miatt. Mindig udvariasnak kell lenniük, ami már önmagában is nehéz feladat, de ráadásul hozzájuk sokszor az ügyfél már alapból feldúlva érkezik. Az elégedetlen vevő azután sok esetben rázúdítja a negatív érzéseit a kollégánkra. Munkatársunk el kell, hogy "nyelje" az ügyfél felől érkező negativitást, és valami kellemesebbet, vagy legalábbis objektívet kell felé visszaküldenie. Az empátiás viszonyulás és az önérvényesítés közötti finom egyensúlyt kell eltalálnia ahhoz, hogy a vevő is megértve érezze magát, ugyanakkor a cég érdekei se sérüljenek.
Ügyfélszolgálatok gyakori képzési témakörei:
- az nehéz ügyfelek kezelése
- az ügyfélmegtartás képességének növelése, akár kritikus helyzetekben is
- a kommunikációs eszköztár fejlesztése
- kapcsolatteremtés és fenntartás a beszélgetések során
- gyors zárás, időnyomás kezelése
- szükséglet és igényfelmérés
- a kényelmes kérdezés technikája és a hasznos kérdezés modellje
- saját álláspont határozott, meggyőző, de ugyanakkor empatikus képviselete
- a haszonérvelés kommunikációs modellje
- ügyfélkifogások és reklamációk kezelése
- információk könnyen érthető közvetítése
- testtudatos stresszkezelés
- mindfullness
- kiégés megelőzése