Slide background
Tréningek




Vezetőfejlesztés

Céget vezetni ma már külön szakma. Lehetünk akármilyen jók a szakterületünkön, ha nem vagyunk jó vezetők, könnyen beomolhat lábunk alatt a talaj. Szerencsére jó vezetőnek nemcsak születni lehet, hanem azzá is válhatunk! Vezetőképzéseinken ebben segítünk Ügyfeleinkek.
Image

Mit adnak egy cégnek a vezetőképzések?

Képzéseinken segítünk felfedezni és fejleszteni azokat a fő képességeket, amelyek elengedhetetlenek a sikeres cégvezetéshez. Emellett elsajátíthatóak azok az alapelvek, módszerek és stratégiák, amelyeket a legeredményesebb vezetők is alkalmaznak. Célirányosabbá válhatsz, közben tudatosabban kezeled majd a céljaid eléréséhez szükséges erőforrásokat és az azt befolyásoló emberi és környezeti tényezőket, valamint döntésed következményeit.     
Lehetőség van megismerni a főbb vezetői kompetenciákat és azok eszközeit. Megtudhatod, hogyan kezelhetők a változások, miként növelhető cégedben a motiváció, illetve hogyan maradj kapcsolatban önmagaddal és a helyzettel, miközben azokkal egyeztetsz, akiket vezetsz. Képes leszel úgy cselekedni, hogy közben támogatóan ellenőrizz, folyamatosan visszajelezz és meglásd az előrehaladás lehetőségét.

Megtanítjuk a legsikeresebb vezetők gondolkodását!

Míg a vezető az irányt vagy a célt a szavaival jelöli ki, vezetése minőségét az általa vezetett(ekk)el való kapcsolata fogja meghatározni. Hiszen vezetőként az tud sikeresen működni, aki - akár tudatosan, akár tudattalanul – egyaránt jól teljesít vezetése verbális és kapcsolati szintjén. Érthetően kell átadnia a helyzethez tartozó tudnivalókat, információkat, közben pedig el kell érnie, hogy a vele együttműködők érdeklődve, nyitottan, partnerként vehessenek részt ebben a folyamatban.

Főbb fejlesztési területek

  • Agilis módszertanok
  • Coaching szemléletű vezetés
  • Helyzetfüggő vezetés
  • Adaptív vezetés
  • Felhatalmazó kultúra


Főbb fejlesztési területek

  • Agilis módszertanok
  • Coaching szemléletű vezetés
  • Helyzetfüggő vezetés
  • Adaptív vezetés
  • Felhatalmazó kultúra
  • Adatvezérelt kultúrák
  • Generációs kihívások
  • Vezetői önismeret
  • Kríziskezelés eszközei
  • Legújabb trendek a vezetésben

 
 

  • Adatvezérelt kultúrák
  • Generációs kihívások
  • Vezetői önismeret
  • Kríziskezelés eszközei
  • Legújabb trendek a vezetésben
Tréningre van szükségetek?

Programjaink fél naptól akár komplex fejlesztési folyamatig elérhetőek.




Kommunikáció

Hogyan legyünk sikeresek egy olyan piaci környezetben, ahol minden szereplő hasonló háttérrel és eszközökkel rendelkezik? Például legyünk hatékonyabbak a többieknél!
Könnyű azt mondani? Bizony, a hatékonyság időnként egészen apró dolgokon múlik, ráadásul még a mérhetősége sem mindig garantált. Kész misztérium lehet, de nem annak, aki kiismeri valódi természetét! A kommunikációt fejlesztő tréningjeinken éppen erre a struktúráltságra tanítunk meg.
Image

Milyen esetekben ajánljuk a hatékonyságot és
kommunikációt fejlesztő tréningeket?

  • Túl sok a munkatársak közötti feszültség, konfliktus.
  • Szokássá váljon a cégben a proaktív, támogató, hatékony kommunikáció.
  • Hatékonyabb legyen az egyes munkahelyi csapatok munkája.
  • Csökkent az alkalmazottak motivációja.
  • Fontos lenne, hogy a munkatársak értsék és átérezzék a közös célokat.
    • Öröm lenne, ha a szabad és hatékony kommunikációnak köszönhetően több jó ötlet látna napvilágot.

A kommunikációs
tréningek főbb területei:

  • Asszertív kommunikáció
  • Befolyásoló kommunikáció
  • A visszajelzés táncrendje
  • Konfliktuskezelés
  • Célkitűzés
  • Fejlesztő párbeszéd
  • Együttműködés fejlesztése
    • Kérdezés és elkötelezés




Értékesítés és tárgyalástechnika

Image
Ha tárgyalsz, észre kell tudnod venni mindent!
Legyél Sherlock Holmes
és Sigmund Freud egy személyben!

— Victor Kiam

Az értékesítés és a tárgyalás az egyik legnehezebb üzleti feladat, de vajon születni kell rá vagy tanulható?

Egy átlagos amerikai vállalat évente 10.000-15.000 dollár közötti összeget fizet ki egyetlen új értékesítő felvételére, míg csak 2000 dollárt költ a meglévők képzésére.

Elgondolkodtató adat, hiszen ha hajlandóak vagyunk első osztályú játékosokért fizetni, de nem fektetünk be a fejlődésükbe, akkor hogyan is lehetne első osztályú csapatunk?

Tárgyalni nem könnyű, jól tárgyalni pedig kifejezetten nehéz! Kevesen születnek profi tárgyalókészséggel, sokkal nagyobb annak valószínűsége, hogy karrierjük során sajátítják el annak művészetét. Nálunk professzionális színvonalú tárgyalástechnika tréningen fejlesztheted céged tárgyalási kultúráját.

Számtalan módon tudunk segíteni. Nemcsak a felkészülésben veszünk részt, hanem ott leszünk a tárgyalások legnehezebb pillanataiban is. Munkánk során felkészítünk Téged és csapatod a következő tárgyalássorozatra, közösen elemezzük a részeredményeket, módosítjuk a stratégiát és a taktikát, majd visszacsatolunk az eredményességre.

Hisszük, hogy képzésünkkel hozzájárulunk az üzleti világ pozitív változásához, hiszen ügyfeleinket és partnereinket tudatos és eredményes együttműködésre képezzük, így hatással vagyunk a velük tárgyalókra is.

Az értékesítés komplex folyamat, amely a vevők tanulmányozásával kezdődik, és nem érhet véget a termék, vagy a szolgáltatás eladásával! Velünk lehetőségetek nyílik rá, hogy ennek a folyamatnak bármely elemét külön-külön vagy akár egyben fejleszthessétek.
Tárgyalni nem könnyű, jól tárgyalni pedig kifejezetten nehéz! Kevesen születnek profi tárgyalókészséggel, sokkal nagyobb annak valószínűsége, hogy karrierjük során sajátítják el annak művészetét. Nálunk professzionális színvonalú tárgyalástechnika tréningen fejlesztheted céged tárgyalási kultúráját.

Számtalan módon tudunk segíteni. Nemcsak a felkészülésben veszünk részt, hanem ott leszünk a tárgyalások legnehezebb pillanataiban is. Munkánk során felkészítünk Téged és csapatod a következő tárgyalássorozatra, közösen elemezzük a részeredményeket, módosítjuk a stratégiát és a taktikát, majd visszacsatolunk az eredményességre.

Főbb fejlesztési területek:

  • Bizalomkeltő értékesítés
  • Tanácsadói értékesítés
  • B2B, B2C, H2H értékesítés
  • Igényfelmérés, Igénygenerálás
  • Strukturált kérdezés
  • Kifogáskezelés
  • Speciális prezentáció
  • On-the-job fejlesztések
  • Vevőmenedzsment




Csapatépítés

Online csapatépítő programok

Online csapatépítő programok

Az online csapatépítő programjaink biztosítják, hogy akkor is közel tudjunk maradni egymáshoz, amikor távol kell lennünk…
Ezt biztosítandó számos különböző tematikájú online csapatösszetartó programot kínálunk. Fejtörőkkel teli oknyomozós, kalandjátékos, szabduló szobás vagy éppen  kvízeken és egyéb csapategyüttműködést igénylő feladatokon keresztül csempésszük be a játékosságot (vagy akár a party hangulatot) a virtuális térbe.
Zöld csapatépítő programok

Zöld csapatépítő programok

A társadalmi felelősségvállalást előtérbe helyező csapatépítő programjainkon közösen jót teszünk másokért. Bármilyen olyan „támogatást igénylő” helyen segítünk közösségi munkával, összefogással, ahol elkél a segítség. Legyen az idősek otthona, vagy gyermekotthon, kórház, bölcsőde, óvoda, vagy csak egy tisztítást-szépítést igénylő közterület…
Ügyfelünkkel közösen határozzuk meg, milyen típusú segítségnyújtáshoz lenne kedve a csapatnak. A virágágyások készítésétől, a növényültetésen át a közös főzésen vagy festésen, akár jurtaépítésen keresztül számos olyan tevékenység közül választunk közösen, amivel a nap végén biztosan többeknek nagy örömet okozunk.
Együttműködés fejlesztése

Együttműködés fejlesztése

A „fun” csapatépítő programok mellett a másik vonal az együttműködést fejlesztő tréningek. Itt a különböző társosztályok valódi, mindennapi helyzeteit feldolgozó és együttműködést javító, azonnal alkalmazható akciókat megfogalmazó programoktól, a játékos feladatokon keresztül, a projekt együttműködés komplex helyzeteit leképező szimulációs programokig széles skálán kínálunk programokat, ahol a jó hangulatot is garantáljuk.
Az együttműködést célzottan fejlesztő programjaink elérhetőek akár outdoor (kezdőtől az extrém fokozatokig), akár indoor környezetben, akár online felületen.
Tréningre van szükségetek?

Programjaink fél naptól akár komplex fejlesztési folyamatig elérhetőek.




NLP módszertani képzés

A neurológia, a lingvisztika és a programozás szerelemgyereke


Az NLP önmagunk mintázatainak tanulmányozásán alapszik.

A neurológia, a lingvisztika és a programozás szerelemgyereke


Az NLP azt vizsgálja, miként működünk környezetünkben, hogyan fogjuk fel és érzékeljük, formáljuk önmagunkat, valamint a külvilágot. A módszer alapfelvetése, hogy képesek vagyunk változást létrehozni.

Azt vizsgálja, miként működünk környezetünkben, hogyan fogjuk fel és érzékeljük, formáljuk önmagunkat, valamint a külvilágot. A módszer alapfelvetése, hogy képesek vagyunk változást létrehozni. Maga az elnevezés három tudományterületre utal: neurológia (az idegrendszerrel foglalkozik), lingvisztika (nyelvészet) és programozás (mintázatok).
Azt vizsgálja, miként működünk környezetünkben, hogyan fogjuk fel és érzékeljük, formáljuk önmagunkat, valamint a külvilágot. A módszer alapfelvetése, hogy képesek vagyunk változást létrehozni. Maga az elnevezés három tudományterületre utal: neurológia (az idegrendszerrel foglalkozik), lingvisztika (nyelvészet) és programozás (mintázatok).
Image
Hozz össze három lelkes tudóst, három merőben eltérő tudományágat, és megszületik az elmúlt évtizedek egyik legnagyszerűbb módszertana, eszköztára, az NLP.

A ’70-es években három kiváló amerikai tudós, Richard Bandler pszichológus és programozó matematikus, John Grinder nyelvész professzor, valamint Frank Pucellik pszichológus különös dologra figyeltek fel. Észrevették, hogy a sikeres emberek sikerének oka valójában azonos.
Megfigyelték, hogy sok, a maga területén sikeres ember nem attól hatékony, amit hisz vagy vall magáról, hanem attól, hogy viselkedésében, kommunikációjában, azaz „működésében" nem tudatosan kialakult, mégis jól működő rendszert használ.

Ennek a működésnek a tanulmányozásával és lemodellezésével jött létre az NLP, vagyis a neurolingvisztikus programozás.
AZ NLP SEGÍTSÉGÉVEL ÚJRAGONDOLHATOD ÖNMAGADAT ÉS A VILÁGOT.

Mit fejleszthetsz az NLP segítségével?

Image
Az NLP képzéseinket a Softskill Akadémiával közösen tartjuk.
Önmagad megismerése
  • Személyes élményt szerezhetsz saját magad és mások működéséről.
  • Megérted azt is, ami eddig összezavart.
  • A legkiválóbb önmagaddá válsz.
  • Úgy formálhatod át gondolataidat, érzéseidet és cselekedeteidet, hogy közben összhangban maradsz önmagaddal.
Önmagad megismerése
  • Személyes élményt szerezhetsz saját magad és mások működéséről.
  • Megérted azt is, ami eddig összezavart.
  • A legkiválóbb önmagaddá válsz.
  • Úgy formálhatod át gondolataidat, érzéseidet és cselekedeteidet, hogy közben összhangban maradsz önmagaddal.
Érdekelnek az NLP képzések?

Kérj információt az NLP Practitioner és NLP Master Practitioner képzésekről.




Adatnehéz prezentáció

Egyszerűen fogalmazva az adatmesélés. Azaz egy történet segítségével könnyen érthetővé konvertáljuk üzenetünket kognitív és érzelmi szinten is.

A képzés célja

Adatnehéz előadásainkat megértsék és élvezzék is.

Kiknek ajánljuk?

Azoknak, akik sok adatot tartalmazó anyagokat kívánnak megosztani a közönségükkel, legyen az egy nagy előadás, értekezlet vagy meetup.
Képzésünket kezdőtől profi szintig meg tudjuk valósítani, sőt akár egy konkrét előadásra is segítünk felkészülni.

Főbb fejlesztési területek

  • Message Mapping
  • Metafora építés és storytelling
  • Előadói magabiztosság
  • Alapvető légzés- és beszédtechnikai gyakorlatok
  • Profi kapcsolat a közönséggel
  • Gyakorlás saját prezentációval
Image




Wellbeing programok

Egy erősen elkötelezett alkalmazott 38%-kal nagyobb eséllyel ér el extra teljesítményt. Ennek ellenére Közép- és Kelet-Európában csak az alkalmazottak 11%-a elkötelezett a munkája iránt, tehát mindössze minden 9. munkavállaló. Elgondolkodtató, nemde?
Image
Mitől válnak munkavállalóink elkötelezetté? Kezdjük azzal, mi az, amitől biztosan nem: stresszhelyzetek, belső konfliktusok, érdekellentétek, az információkhoz való egyenlőtlen hozzáférés, generációs különbségek, megterhelő helyzetek és érzelmi túlfűtöttségek.

Nem véletlen, hogy az élbolyban lévő nemzetközi cégek figyelme már évek óta saját vállalati kultúrájuk tökéletesítésére helyeződött.

Mit adnak egy cégnek a Wellbeing programok?


Az alkalmazottak elkötelezettségének kulcsa, hogy olyan környezetben dolgozzanak, amely hajlandó és képes az összes, emberekkel kapcsolatos problémára megoldást keresni. Ahogyan igaz az, hogy az egész több, mint a részek összessége, úgy a probléma oka sem lehet önmagában a stressz, a félreértés, a kiégés vagy egy „rossz” nap. A megoldáshoz mindezeket együtt és összefüggéseiben kell kezelni!

A Wellbeing programjainkon megtanítjuk a beosztottaknak vagy munkahelyi csapatoknak, hogyan engedjék ki a feszültséget és találjanak rá együtt az optimális megoldásra. Képzési sorozatunkban ezért Ügyfeleink igényei szerint foglalkozunk a konfliktuskezelés, a kiégés és stressz, az együttműködés és csapatépítés, valamint a támogató (coaching szemléletű) visszajelzés témaköreivel is.

Kinek ajánljuk?

Azoknak a cégeknek, akik fenntarthatóvá akarják tenni a lelkesedést és az elköteleződést, vagy ahol a nagy munkateher és/vagy kiégésveszély miatt fokozott stressznek vannak kitéve a munkatársak. Vezetőknek a fenntartható magas fokú teljesítményért.
Image
Tréningre van szükségetek?

Programjaink fél naptól akár komplex fejlesztési folyamatig elérhetőek.




Teljesítmény & Motiváció

A jól működtetett teljesítménymenedzsment rendszer ösztönzően hat mind a szervezet eredményességére, mind az ott dolgozók hozzáállására, motivációjára, elkötelezettségére, végső soron a teljesítményre és annak hatékonyságára is.

A teljesítménymenedzsment képzéseinken megtanítjuk a vezetőknek (különböző vezetői szinten eltérő módon), hogyan végezzék rendszerbe foglalva a teljesítményértékelést, a visszajelzést, a fejlesztő beszélgetéseket, és hogyan motiválják munkatársaikat, hogyan kommunikáljanak.

Image

A teljesítménymenedzsment képzések várt eredményei:

  • Szervezeti és egyéni hatékonyság növekedése
  • Munkatársi és vezetői motiváltság növekedése, fenntartása
  • Tudatos motiválás képességének növekedése
  • Generációk eltérő igényeinek integrálása
  • Célok költséghatékony megvalósítása
  • Folyamatok fejlesztése
  • Szolgáltatások minőségének fejlesztése
  • Munkatársi- és ügyfélelégedettség növekedése
  • Lojalitás növekedése




Ügyfélszolgálat és vevőszolgálat

Nap mint nap képviselik a szervezetet, velük találkoznak az ügyfelek, akik alapján az egész szervezetet megítélik. Elvárjuk, hogy kezeljék az ügyeket, a konfliktusokat, pre- és aftersales munkát is végezzenek. Mindezt hatékonyan, szabályozottan, nyomás alatt kell teljesíteniük. Az on-line, a telefonos és a személyes ügyfélszolgálatokhoz eltérő képességek kellenek, és az eredményességet is más-más terület kiválósága hozza.

Image

Miért is nehéz még az Ügyfélszolgálatos kollégák munkája?

Sokáig tartotta magát az a hiedelem, hogy 2-3 év alatt nyugodtan kiéghet egy „üszis” kolléga. Na, ne! Az ilyen munkakörben dolgozók valóban fokozottan ki vannak téve a kiégés veszélyének, az emberekkel való folytonos és érzelmileg terhelt helyzetek miatt. Mindig udvariasnak kell lenniük, ami már önmagában is nehéz feladat, de ráadásul hozzájuk sokszor az ügyfél már alapból feldúlva érkezik. Az elégedetlen vevő azután sok esetben rázúdítja a negatív érzéseit a kollégánkra. Munkatársunk el kell, hogy "nyelje" az ügyfél felől érkező negativitást, és valami kellemesebbet, vagy legalábbis objektívet kell felé visszaküldenie. Az empátiás viszonyulás és az önérvényesítés közötti finom egyensúlyt kell eltalálnia ahhoz, hogy a vevő is megértve érezze magát, ugyanakkor a cég érdekei se sérüljenek.

Ügyfélszolgálatok gyakori képzési témakörei:

  • az nehéz ügyfelek kezelése
  • az ügyfélmegtartás képességének növelése, akár kritikus helyzetekben is
  • a kommunikációs eszköztár fejlesztése
  • kapcsolatteremtés és fenntartás a beszélgetések során
  • gyors zárás, időnyomás kezelése
  • szükséglet és igényfelmérés
  • a kényelmes kérdezés technikája és a hasznos kérdezés modellje
  • saját álláspont határozott, meggyőző, de ugyanakkor empatikus képviselete
  • a haszonérvelés kommunikációs modellje
  • ügyfélkifogások és reklamációk kezelése
  • információk könnyen érthető közvetítése
  • testtudatos stresszkezelés
  • mindfullness
  • kiégés megelőzése